Rádi vám poradíme. Zavolejte, nebo nám pošlete email ...
+420 222 311 280 info@taxvision.cz

Kariéra

Do společnosti TaxVision s.r.o., kde daňové pořadenství, účetnictví a mzdová agenda přechází do digitálního věku, hledáme novou posilu. Získejte jedinečnou příležitost aktivně přispívat k růstu a inovacím a staňte se součástí naší dynamické společnosti.

 

ÚČETNÍ MANAGER/KA DAŇOVÉHO ODDĚLENÍ

Co u nás budete dělat?

  • práce pro klienty účetní firmy
  • samostatná práce a odpovědnost za účetnictví svěřených klientů
  • vedení všeobecného účetnictví - pohledávky, závazky, banka, pokladna atd.
  • vystavování primárních dokladů klientům
  • zpracování daňových přiznání - zejm. DPPO, DPFO, DPH, silniční daň aj.
  • zpracování měsíčních závěrek a reportingu
  • zpracování uzávěrkových operací, účetní výkazy
  • základní manažerské účetnictví - střediska a zakázky, interní doklady
  • cestovní příkazy, stravenky, internetové bankovnictví apod.
  • komunikace s klienty
  • jednání s auditory a úřady

Kdo je pro nás ideálním uchazečem?

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • minimální praxe 2 roky v oblasti podvojného účetnictví
  • orientace v daňovém a účetním systému ČR
  • dobrá znalost práce na PC
  • komunikativnost a pozitivní přístup
  • pečlivost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a zodpovědnost
  • znalost AJ na komunikativní úrovni
  • ochota se učit novým věcem a pružně reagovat na změny
  • zkušenost se SW PREMIER a FormStudio výhodou










Proč pracovat u nás?

  • Každý den nabídne různorodou a zajímavou práci, která vás bude neustále vyzývat k růstu.
  • Otevře se vám možnost osobního i profesního rozvoje, abyste mohli dosáhnout svých kariérních cílů.
  • Vytvoříte si nová přátelství v našem přátelském kolektivu a budete pracovat v příjemném pracovním prostředí.
  • Pracovní místo se nachází v centru Prahy u metra Florenc, což znamená snadnou dostupnost.
  • Nabízíme pružnou pracovní dobu, která vám umožní lépe vyvážit pracovní a osobní život.
  • Budete mít zázemí ve stabilní společnosti, která se stará o své zaměstnance.
  • Naše firemní akce budou příležitostí ke společnému odpočinku a teambuildingu.
  • Zahrnujeme firemní benefity, jako je stravenkový paušál, vzdělávání, multisport karty a další.
  • Můžete se těšit na postupné navýšení dovolené podle odpracovaných let, abyste měli více času na relaxaci a odpočinek.

Nástup možný ihned.

Co u nás budete dělat?

  • Spolupracovat s klienty na řešení daňových případů a poskytovat odborné poradenství – budete mít přístup ke všem aspektům daňového poradenství.
  • Zastupovat klienty u správce daně.
  • Vést menší tým daňových specialistů – plánovat a koordinovat práci v daňovém oddělení, přidělovat zakázky a řídit kapacity.
  • Podílet se na vedení celé společnosti.
  • Zajišťovat efektivní komunikaci mezi oddělením a klienty.
  • Úzce spolupracovat s dalšími odděleními (účetnictví, mzdy).
  • Připravovat daňová stanoviska, přiznání a prezentace pro klienty.




Kdo je pro nás ideálním uchazečem?

  • Proklientský přístup a výborné komunikační dovednosti – schopnost jednat s různými typy klientů a budovat dlouhodobé vztahy.
  • Profesionální a příjemné vystupování, reprezentativní  jednání – klíčová role při komunikaci s klienty.
  • Schopnost vést tým, motivovat kolegy a delegovat méně náročné úkoly, jako je zpracování daňových přiznání, na vhodné kolegy.
  • Výborný ekonomický přehled a ochota se neustále vzdělávat a rozvíjet.
  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, účetnictví nebo daňového práva.
  • Praxe v oblasti daňového poradenství minimálně 3 roky.
  • Licence daňového poradce KDP ČR, případně blízký předpoklad jejího získání.
  • Výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem).
  • Angličtina na komunikativní úrovni, znalost němčiny výhodou.
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail.


Proč pracovat u nás?

  • Stabilita a růst: Nabízíme zázemí stabilní společnosti s inovativním přístupem, kde budete mít možnost podílet se na růstu a zavádění nových technologií do daňového poradenství.
  • Osobní a profesní rozvoj: Poskytujeme široké možnosti vzdělávání – účast na odborných školeních, konferencích a rozšiřujících seminářích.  Pokud máte ambici růst, podpoříme vás v dosažení vašich kariérních cílů.
  • Dynamická pracovní náplň: Každý den přinese různorodé úkoly, které vás profesně posunou a udrží vaši práci zajímavou.
  • Přátelský kolektiv a příjemné prostředí: Pracujte v centru Prahy v týmu lidí, kde panuje otevřená a přátelská atmosféra. Kromě pracovních aktivit pořádáme i firemní akce a teambuildingy, abychom podpořili týmovou spolupráci.
  • Flexibilní pracovní podmínky: Nabízíme pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova (home office), což vám umožní lépe sladit osobní a pracovní život.


Nástup možný ihned.

 

Máte zájem o stáž v naší firmě?
V naší firmě poskytujeme bezplatné stáže středním školám s ekonomickým zaměřením,
pro studenty druhých až čtvrtých ročníků. 

Zkusíte si pracovat v účetním, daňovém, mzdovém, obchodním i administrativním oddělení,
kde Vás provedou naši odborníci daného oboru. Můžete si u nás vyzkoušet pracovat i v účetním
programu Premier. Celou stáží Vás provede naše HR Helena, která Vám ráda se vším pomůže.

Pokud máte zájem, napište nám na email h.furbachova@taxvision.cz

Budeme se na Vás těšit.





Rádi se sejdeme i s Vámi a probereme možnosti spolupráce. Vyplňte informace o vás a pošlete nám zprávu


Pošlete nám soubor se životopisem.
Pošlete nám soubor s motivačním dopisem.

Smluvní podmínky

Kompletní znění smluvních podmínek naleznete zde

Nebo nás kontaktujte nás na adrese: prace@taxvision.cz

*povinné pole